ÚLTIMAS NOTÍCIAS:

Novos defensores são empossados na Defensoria Pública da Paraíba

UM NOVO MODELO DE POLÍCIA PARA O BRASIL

(21/7/2017)
     Delegados repudiam condenação de colega que não indiciou acusada de tráfico

(8/7/2017)
     Polícia Civil e Federal: Atividade Técnica e Jurídica

(14/6/2017)
     RN tem maior índice de homicídios do país.

(10/6/2017)
     Conselho Superior da Polícia Civil DE Alagoas emite nota de esclarecimento contra usurpação de função

(10/6/2017)
     Lei Maria da Penha protege também mulher transgênero ou transexual e homem gay

(7/6/2017)
     Quatro pessoas são assassinadas no intervalo de uma hora na Grande João Pessoa

(7/6/2017)
     Polícia Civil e Federal: Atividade Técnica e Jurídica

(3/6/2017)
     17 fogem e 7 são mortos no Lar do Garoto ....

(3/6/2017)
     Juízes emitem nota sobre massacre no Lar do Garoto

Estado gasta quase R$ 400 milhões com codificados em apenas dois anos

(28/5/2017)
     Um pedestre é morto a cada quatro dias na Paraíba

(28/5/2017)
     Furto de alimento de pouco valor para consumo próprio é insignificante

The outline around the lume on the markers is a subtle touch and adds some visual interest to the replica watches uk but is light enough to seem odd or clash with the other dial elements. The seconds sub dial and recessed. The tag heuer replica sale seconds hand is a nice, bright orange and the minute and hour hands are sword shaped, black and filled with white lume. There is a minute track along the rolex replica uk of the dial which serves more as a good visual anchor and filler. The red is light enough that at certain angles it is pinkish. While rolex replica watches does state this specifically anywhere, I suspect that the offering was designed to work well as a ladies watch. All the lume used throughout the models. Curious to see how a hand wound replica watches will fare with younger, non watch enthusiasts. Luckily for rolex submariner replica they have managed to create a watch that has strong horological foundations and will appeal to both the initiated and uninitiated.